Skulle inte tro det

Då var man hemma från Göteborg. har inte hunnit sova i kapp än, men det är ju snart sommar...
Hamnade i en fakultetsnämnd igår på fum-mötet i Karlstad. Vad har jag gett mig in på? naja, det ska nog lösa sig :) Var på möte på Nöjesfabriken i tisdags med Stefan och planerade inför studenttorsdagen den 22 maj. Det kommer nog att bli fint om folk bara kommer, så kommer inte du, just du, blir jag stressad hest och det är ikke bra de. Kom och festa mitt mich!
Sen har jag och Stefan även fixat musik inför banketten på lördag. Dansa eller dö.
Ikväll är det dags för vårruset. jag har inte tränat ordentligt på typ ett par månader för utom mycket sporadiska små cykelturer upp till uni. jag hoppas på mina benmuskler och min vilja för att komma i mål...


dessa små aktiviteter har ju dock resulterat i att min b-uppsats än så länge består av följande:







.


Ja. vad kan man säga? jag börjar imorgon...

na ja.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback