Tåta

Jag har nu beställt en massiv kvantitet av tårtor tills på torsdag när det är tårtkalas i Gläntan. Kom och ät tårta och drick kaffe!!! Det är gott, jag lovar.
det är snart dags för studenttorsdag på Nöjes också. Jag tror och hoppas att det blir fina grejor och att jag har tid att gå på förfest hos Madeleine och Håkan. fingers crossed.
Idag skall jag maila in inledningskapitel till Arne. Bra att min metodbok har kommit... NOT! men jag har klarat mig förr, jag gör det nog den här gången också.
Och nu är stunden nära, den vi alla har längtat efter och väntat på... terminsslutet. Det här betyder nämligen att jag, tro det eller ej, kommer att vara ledig (you heard me!) eller, typ ledig i alla fall, i en hel vecka! Kanske två! nu ska vi inte ta ut något i förskott här i och för sig, något litet möte eller ett litet extra arbetspass på Kvarnberget dyker säkert upp, men det kommer nog att vara mer fritid än vad det varit det senaste året! WOHA!!!
Då skall jag fika med er alla, shopa med er, umgås med er, spela GH III med er, sola med er, bada med er och bara vara utan stressen i ögonen och paniken i rösten. Sluta vara disträ och splittrad. Fokuserad och avslappnad kommer att bli min paroll. Det är i alla fall min ambition och mitt mål. Jag hoppas för min egen skull att jag kommer att kunna hålla mig till det...

Ses på torsdag!

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

tårta? på en toorsdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback