det var någon

som påpekade att jag aldrig skriver här längre. kan vara för att jag inte hinner eller för att mitt liv är ointressant för alla och för dem som det möjligtvis är intressant för pratar jag med snabbare än jag skriver.

men men, det kanske är ngn som stalkar en där ute och som behöver lite oinfo om min vardag.
typ att jag just nu borde skriva PM
att mitt kaffe smakar bäst
att jag fortfarande har morgonrock på mig (idé att klä på sig om man inte ska ut? nej!)

igår utvecklade jag en teori.
det får man göra har min metodbok sagt till mig
den går ut på att om man först äter ben & Jerry-glass och tittar på husfruarna
men i reklampausen neutraliserar med ett äpple
då ligger5 man på +- 0 och kan med gott samvete äta lite ostbågar också.
sug på den din jävla dietist!

Så, nu har det gått en natt och allt är tillbaka på noll och det är dags för mer glass. mmm cockiedough, mmm.

puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hähä, du döljer i alla fall eventuell ineffektivitet med att inte hänga på bloggen, något jag själv är dålig på ;)



värre att vara nolifer publikt så slå dig för bröstet ouppdaterande kvinna! ^^

Postat av: richmond

Jag älskar ben och jerry, särskilt den med mörk choklad, och det där med äpplet, ja ja. Morgonrock hela dagen, ja, det är bra, det vet du att jag tycker!



pannan står på

2008-10-23 @ 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback