Tlött

Jag är tlött.
så trött så när jag var inne på "nya" H&M idag somnade jag nästan. jag menar, kom igen! vem somnar i en ny affär? Jag orkade inte ens köpa mascara och puder. hallå eller? konsumtion är ju min mojo. om jag inte orkar konsumera, vad finns då kvar? hrmpf. tur att det är helg morgens, typ, så man kan sova. mmm sova. jag ska ta det så lugnt och fint hela fredagen och sova sött framför TV:n (det är planen i alla fall). sen är det lördag och lördag är ankan. kanske, kanske. om man inte har blåst bort innan den dagen kommer.

Sista inlämningen i metodkursen idag. gött dä! fira med Mowie, min stund i biomörkret. det är min lilla avkoppling. slappna av och transporteras bort för ett par minuter. mmm mowie. efter mowie kommer lasagne (madde, jag sparar en bit om jag kan). jag har gjort en så fin lasagne. vet inte hur den smakar, men den ser väldigt god ut. nam nam.

puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

till mig och katten gustaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback