Fjunet


Senaste medlemmen i Gäddan är Fjunet! Fjunet är fluffigast. hans svans är tjock, hans tassar är fluffiga. Sötnos! Sanna hämtade hem honom från Karlskoga. tur för Fjunet. Hermes vs Fjunet får vi ser hur det går. det är en stor lägenhet men än så har de bara fräst åt varandra. Den som lever får se. Fjunet, Välkommen!

För övrigt så är hösten här. för en vecka sedan när jag cyklade ngn stans så kände jag det på luften, det luktade blöt jord och murrighet, hösten är här. Sen är det jävligt mörkt på kvällarna och kallt.
därför har jag beställt kappa på nätet. Därför måste jag köpa ett par nya stövlar. Därför skall jag jag återuppta min stickning. tredje året, kanske kan bli klar nu?

mormor och morfar är i Grekland. Dan och Emilia i Indien. Jag meeed! men här är det dags för alla jävlar att fylla år. pappa, mamma, syster, sanna, håkan. det är säkert ngn mer som jag glömt. ujuj

bäst är dock fredag. kristet och dlk. det är... oerhört!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hello fjunet!



är han långhårig? då finns det en chans att ni en morgon inte finner fjunet, men en frasse. som en utbytt trollunge ungefär... mohahahehe

2008-09-16 @ 12:38:42
Postat av: Tove

I shall call him - Gullefjun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback