Grilla

Grillfest igår. helt jättefint. på balkongen med big pimpin grillen och sol och snacks och grillspett och potatissallad och allt som hör grillande till. Folk, sol och trevligheter precis som det ska vara. Håkan blev så grillad att han fick rusa hem efter ölen, det var fint. Sen spelades även spel (TP!) med typ 700 personer och det blev ju... skrikit och ofokuserat, men även väldigt trevligt (kanske främst för att Stefanie och jag vann, eller för Danne och Ludvars konsekventa svar i stil med fläktrem och förbränningsmotor).  Folke blev berusade och några sprang till Nöjes och några hängde kvar i sofforna och jag var nyktrast i Sverige och log i mjugg :) Fick även den stora äran av att köra hem Erik och Stefanie mitt i natten. Deras bil skrämmer mig lite... den var lite lömsk. Men på det hela taget så får man nog ändå lov att säga att grillpremiären gick fint och alla var klada hestar.

Nu har vi grillpremiärat vår balkong, nu är det snart dags, enligt mig, att grillpremiära Madeleines och Håkans uteplats... (Inga diskreta undertexter här inte, vi går rakt på sak!) De<ar ju den eminenta fördelen av att kunna sitta ute  och äta när värmen väl tillåter det. Sen har de ju även en ölhink... mmm ölhink. nomnom.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback