oh naj!

Jag gjorde åter igen det fatala misstaget att slå upp NWT:s insändarsida, bara för att hitta en insändare om kommunismen i vänsterpartiet och hur hemskt det var att SVerigedemokraterna blev så hårt granskade när inte vänsterpartiet blev det. det fanns ju folk i vänsterpartiet som kallade sig kommunister och som hyllade sovjet, kuba, vietnam, nordkorea, kina mm. Jag vet liksom inte vart jag ska börja säga emot ett sådant inlägg som tar avstamp från så fundamentalt felaktiga tolkningar av Vänsterpartiet, nazism, kommunism och Sverigedemokraterna. Gaaaah. Det leder i alla fall till att jg kommer att gå runt en hel dag och vara mycket arg och upprörd. Jag vet ju med mig att jag inte ska läsa insändare, debattartiklar, ledare mm i varken DN eller NWT för att jag blir så arg, men jag råkade "tappa" upp den sidan.

JOINK!!

Annars dras vi med en hosta värre än rökarnas hosta efter 30 års rökning. snyggt. men men. det är ju inte direkt som att någonting annat fungerar bra i mitt liv så varför skulle kroppen fungera? wein wein wein. slut!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback