Påskis

SMGULDSMGULDSMGULDSMGULDSMGULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag var på torget och härjade :D
båda dagarna. mmm härj
sen var jag på ankan igår och då, då kom danne och han sa att Färjestad hängde på Arena bar och då blev jag till mig i trasorna och sprang dit och poserade med folket och pratade med dem. mmm prata med Ari Wallin. Kåberg, Rhodin, Jörgen, nomnomnom. Härjvecka!

Nu är det påsk. jag har bakat och städat som en duktig flicka ska och nu kommer snart mormor och morfar. going in for lock down in 3, 2, 1.

Och hur stort är det inte att lilla bebis Elsa nu kan gå? GALET! Galet I tell you! men det är mycket som är galet just nu.

och på söndag är det dia psalma och mustasch. nomnom :)

Påskmust!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback