Tvätt

Jag tvättar.
Jag hat-älskar att tvätta. Jag älskar den underbara lukten och känslan av att allt är rent (varför tvätt ofta genererar att jag städar halva Sverige på samma gång). Men, och här kommer det stora menet, Vår tvättstuga får vem som helst att vilja hoppa från en bro. Speciellt mina idoler, städtanterna från rent hus (ikväll på tv!) Nu har hyresvärden i alla fall målat golven... men det betyder inte att de städade under eller någon annan stans. kompetent jobb. jag som älskar att mangla saker. glöm det! om du inte vill tvätta om allt en gång till efter manglingen.

för övrigt borde jag ha skrivit på min uppsats. det har jag inte. ska träffa Susan imorgon. jag skäms. FÖRLÅT! Jag är en dålig student. Pinsamt att det är det sista jag måste göra. Nu ska jag iofs söka en kurs till hösten (lycka till med att få ett jobb). men vilken kurs? projektledning bra för utbildning, litteraturhistoria är roligt och intressant, konstvetenskap? Filmvetenskap? Sociologi? Persoalvetenskap av ngn form? IIIK!!!


naja.  det viktiga är att det är t minus 13 dagar till KAKA! mmmm KAKA!

Puss

Kommentarer
Postat av: KAKA

Jag veeeeeeet!!! Sjukt viktigt, nu bara T minus 12 dagar! Jag langtar saaaaa efter dig! KAKA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback