Finanskris my ass

Jag tror att det förhåller sig på följande sätt:
Maud-bävern och resten av borgarpacket i regeringen vill inte rädda Saab, det vill de inte göra för då kan företagen få en chans att lönedumpa. Uppsagda individer i Trollhättan och andra orter som skulle beröras av ett hej då Saab får slåss om de få jobb som finns att tillgå vilket innebär att konkurrensen ökar och lönerna kan pressas ner. Jag blir lite arg i ena ögat och i lilltån när jag tänker på det. Sen blir jag ju alltid hysteriskt arg när jag tänker på regeringen. det är därför jag egentligen inte borde läsa tidningen på morgonen. slå upp serierna, lös korsordet, släng igen tidningen och spring. nu kommer jag vara småarg hela dagen. Maud... huga.

grrrrrr

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådan är kapitalismen, otack är den armes lön.

2009-03-04 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback