Ojdå!

Tänk. jag trodde nästan att jag klarat mig, att jag hade undkommit, sluppit, duckat, ja what ever. men så var jag ju tvungen att kolla mail och kalender och inser att nej just ja för fan. Det var nämligen så att jag i ett svagt ögonblick trodde att det omöjliga hade skett. att jag för första gången på hur länge som helst (förutom jul då) hade en mötesfri vecka. Alltså att jag inte alls skulle behöva åka upp till universitetet. EN HEL VECKA FRI! men nu var det ju inte så utan ett litet möte med SFSfumdelegationen hade smitit sig in. iofs inget jag M Å S T E gå på (man är ju gammal i gemet och tillhörande den seniora delen) men ändå. Jag var ju liksom så... underligt uppfylld av en ny känsla där ett kort litet tag...

sitter nu med min lilla hemtenta. 8 sidor ska den bli, typ 70000 sidor att läsa. sammanfattningar, korthet och koncist i all ära, men har ni inte överdrivit lite nu, Susan och PO? Ett brottstycke ur min vardag är att sitta i sängen, läsa om besparingsteorier och fnissa åt formuleringar i stil med "... till skillnad från landstinget i Värmland som har nästan kroniskt dåliga finanser" JAG MÅSTE UT!!! Jag håller på att institutionaliseras in i att tycka att regionaliseringsfrågan kanske ändå har vissa intressanta aspekter! >.<


sen till allt bajs. Lilla Lollipop har lämnat mig. Kommer på mig själv med att skala en morot och tänka att Lollipop kanske vill ha och sen slår det mig att nej, det vill han inte... YNK!


för övrigt avbryts min studiero av Warcraft 3 (jag skäms!) lovade att ldrig spela annat än Warcraft 2... men tydligen så är min dators operativsystem för nytt för att kunna köra Warcraft 2. hormodernitet!!!

okej. svara en fråga till, läsa ett kapitel, sen spela. bara lite.

och när jag behövde dig som mest så svek du mig, fast det vet du inte...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback