YNK!

Jag har ehec. eller salmonella. eller, ja inte vet jag men min hypokonderi går på högvarv. ont i magen och illamående. veckan började med förkylning, toppade med illamående och idag vet man inte vad som drabbar en. ska ju jobba ikväll så det är väl snöstormskaos eller liknande. måste skriva klart hemtentan så datorn lär väl hänga sig om någon sekund eller så. JAG ÄR INTE BITTER!!!

Min telefon har tagit livet av sig. Jag hjälpte den lite på traven genom att fara runt som en säl när jag åkte skridskor i söndags. tydligen skulle man åka ståendes, jag körde mer kravla på mage. alla sätt är bra utom de dåliga. så nu är frågan hur länge jag står ut med min systers gamla mobil. Jag har spanat in hello kitty mobiler :D Har ju en del krav när jag ska köpa mobil:
  1. Mobilen måste helst vara rosa. fint rosa. inte bläh.
  2. Nokia är mitt märke. Kanske kan prova ngt annat bara INTE Sony HorEricsson! jefla mobiltillverkare utan kompetens. (kanske kan överväga om den är rosa)
  3. billigt är bra. har inte behov av funktioner jag ändå inte förstår vilket är allt utom ringa och smsa typ.
  4. men viktigast kanske av allt är att jag kan ha KAKA som sms-signal. Jag gråter lite inombords varje gång jag får sms nu. den säger inte kaka, den... typ... låter lite patetiskt bara... YNK! KAKA!
Det är främst avsaknaden av kaka som gör att jag måste köpa ny mobil helst idag...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback