ANKZOR!!!

Hyllning till Ankzor aka Glada Ankan:
Oh du ljuva
oh du sköna
oh du evigt perfekta
hur klappar inte ett hjärta vid ditt gula ljus
hur svallar inte blodet i ådrorna när man äntligen får bestiga dina vindlande trappor
upp upp och framåt tappra kamrater
mot evigheten, baren och dansgolvet!
kvack kvack kvack
ankan
jag minns ännu den första gången jag beträdde dig
lät mig inslukas i dig
omfamnas av dig
ankan
din doft och smak för alltid en del av mig
ankan
vilka minnen har man inte skapat där
och vilka har du inte hjälpt mig att glömma?
ankan
in my heart and soul 4-ever!


nu har det inträffat. det onämnbara, hiskeligaste,värsta. vilken start på 2009 liksom. vilka konsekvenser det får, det vågar jag inte sia om. men en sak är säker. Jag tar inte ansvar för det som inträffar. Hur tänker dom? vad tänker dom med? ja inte tänker dom på mig i alla fall! hrmpf! hur kan man? det är ett hån mot hela min existens! jag vill tala ut i aftonbladet!

Det är nämligen så att Ankan är stängt en månad för renovering... EN MÅNAD!!! och hur det kommer att se ut sen, det vettefan. säkert som bmb 2 eller nöjes 2 eller arena 2. Jag är mycket, MYCKET missnöjd. Vart ska jag ta vägen nu liksom? helt hemlös och hjälplös i verkligheten.


Lyckliga dagar på ankan



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är förtvivlad, om en kanske inte riktigt lika förtvivlad som du är. Men har iaf varit på väg mot Ankan minst tre gångar den senaste tiden och alldeles för sent insett att de fortfarande bygger om... INTE ok!

Postat av: Da-nn-e

Le dúck! Hoppas verkligen inte de förstör det nu... gaargh isåfall.

2009-01-13 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback