Iiiik

Så har en vecka och en helg passerat. det har varit så fint så. fredagen spenderades på teater, pjäsen Syskonbädd. den var mycket bra. spännande scenlösningar och bra skådespeleri. Lockade sedan ut mina föräldrar på fördärvsliga äventyr på Leprechaun och konsumerade öl. Hittade Jonas och spak för fortsatta äventyr. Lördagen spenderades i horisontalläge.
"Sover du fortfarande?"
"jaaaa...vad är klockan"
"Halv tre?!?!"
"fan"
Vi sänder ett tack till Madeleine som ser till så att inte riktigt hela dagen sovs bort utan bara det mesta av den. Tur var det, var ju tvungen att pynta mig inför festlighet i Haga med GH3, rosévin och en lömsk Sigge. Hon deltar alltid, men inte som katterna här, mitt uppe i allt, utan lite mer chilled out i bakgrunden, bevakande, beräknande. Sen kom ju Adrian och då var hon i himmelen, halleluja! Håkan bjöd på Jäger i specialglaset och Madde fixade snacksen. nomnom. Sprang sen till leprechaun, men nej, där ville de icke servera mer sprit. pfft. inte heller score. men bror och vänner kom till kebaben så jag fik utfodra dom. fattiga gymnasieelever! fest i ett tält med peter pan och sen säng. säng säng tills klockan blev sju, judit och erik hämtade upp och det skulle spelas risk. kärleken i vissa förhållanden var i riskzonen
"gud vad jag får lust att sätta ett stenhårt njurslag och sen hoppa på ditt ansikte"
Erik älskar Stefanie, egentligen.

Nu vardag med FUM, Fakultetsnämnd, föreläsning, jobb, miljöutbildning och t58967948 andra saker men främst...

ANKANPREMIÄR PÅ TORSDAG!!! JAAAAA! WOOOOHAAAAA! ÄNTLIIIGEN!

ses då.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback