Vardagen

det sa bara poof så var vardagen igång igen och tempot uppe på de nivåer som de var precis innan julen kom med inga möten bara egen tid att disponera på uppsats. Måndagen har försvunnit snabbare än snabbast. spenderade ca 6,5 timmar på universitetet och sen var det bara att snabbt ta sig till teatern där repetitionerna är i full gång. det är sååå meningsfullt att promenera in och ut i dörren. om tag, gentag, ta om.
Vet itne riktigt men 2009 som började så lovande har inte riktigt hålt vad det verkade lova. min skärm till dator har dött. blev överkörd av min ordförande vid seminariet. måste komma på D-uppsatsämne på en vecka. den norska boken är tillbaka för att spöka igen. Jag kanske borde ha valt master istället? Äh. bwah! det blev bara lite för mycket på för få dagar. Djupt andetag och fokus på det bra. danspasset med adept Tove och de vanliga experterna Madde och Stefanie. Festlighet på lördag, teater på fredag. frysen är avfrostad. (ett äventyr i sig är att flytta ut spis, kyl och frys och dammsuga bakom. iiiih! men nu är det så rent) jag har bokat rum till en lite tillställning i Stockholm den 30 maj (förlåt Elsa!) och jag hr börjat sluga på 30-års presenter (snel hest).


ok. you want some cheese with that wine?


Klad Hest kaloppar i gen!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback