Curlingfolk

Tack och lov för att jag har så underbara curlingfolk i min närhet. Danne tvättar och städar åt mig och min mor och far lånar ut bilar när det behövs, trots att det är lite motvilligt ibland. Har ju en hel del att göra just nu bland annat:
  • Uppsatsen i statsvetenskap. Det går framåt, men sakta.
  • Tenta i Projektledning, missade den när jag var i Egypten.
  • Två essäuppgifter i projektledningen, de behöver dock inte vara klara än egentligen, så vi lägger dem på is.
  • Två grupparbeten, ett som innebär ett studiebesök på Metso till veckan. woha!
  • Hemtentor i de båda kurserna i projektledning.
  • Julbak inför söndag.
Det är väl kanske de mest akuta uppgifterna utöver möteshandlingar, träningspass, umgänge och att andas. Känns också alltid mycket bättre när man punktar upp vad som finns att göra så man kan stryka efter hand. Just nu fylls dock listan på snabbare än jag hinner stryka saker. Sisyfos I feel you!

Snart dags för paus i plugg och en mugg med glögg. NOM!!! Och det är tur att man tycker att allt man gör är roligt, annars hade det varit lite värre.

Så det är tur att det finns folk i ens närhet som sopar undan en del hinder så jag kan fokusera på annat. Mycket fint!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback