Lördag i Stockholm

"vild" kväll/natt på hotellet. ölbägare köptes in med mängder av öl och stämningen var på topp, ledde till och med i vissa samanhang till att talarlista infördes... Sociala friheter och samkväm undanbedes, Kåraktiva kan uppenbarligen inte umgås utanför formella ramar, men charmigt på sitt sätt.

Vaknade ju då självklart alldeles för tidigt och fick spendera morgonen med att titta på  Gladiatorerna på tv... allt från 80-talet. snyggt värre.

Nu är det åter dags för möte med yrkanden, åsikter och diskusioner. woha! Sen är det ju då tyvärr buss som gäller för hemfärden. Hata bussen, borde haft nitar och sett argare ut. Då hade jag kanske sluppit sitta med någon brevid sig... Det är otrevligt med närkontakt när den är ofrivillig.


Puss

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, jag brukar sura för att ingen vill sitta bredvid mig, kan ju bero på att jag ser så jävla sur ut, men det är jag ju bara för att alla bussdissar mig, eh... on and on and on

Egentligen borde jag ju vara klad hest som fan för det för usch, busskontakt. Nej, det är fan inget kul att bli intryckt mot glaset av en fet tant (förlåt, men det gjorde mig så arg, bussen var i princip tom, varför ska hon sätta sig bredvid mig!!) eller snorjärs till skolungdom. Uss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback