SFS i Stockholm

Styrelsemöte i helgen då. Började fint med uppgång vid 5, tåg vid 6.38 och sen kaffe och frisörhäng hos och med Josef. Glad över att det flyter på så fint för honom på jobbfronten, äntligen. Kanske mer frekventa besök i fortsättningen. Hålla tummar! Sen irrade jag mig rätt till de nya lokalerna och här sitter jag nu, fullpumpad av kaffe och smågodis. nomnom.
Som vanligt lever jag mig in lite mycket och känner ett behov av att ta på mig hela SFS framtid själv och rädda all nationell studentpolitik här och nu. Helst genom att åka till alla kårer nu direkt och prata utbildning och påverkan. Spännande med utvecklings- och förändringsarbete. (Skänker även en tacksam tanke till Karlstad studentkår som lånat ut sin dator till mig.)


Övrigt fyller far snart år och lömska planer på presenter har smidits. Firade systeryster i skogen igår kväll. Busigt värre med grill, eld, tårta och ostbricka. fint som snus :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback