Saknad

Igår gick folk från kollektivet ut på Ankan och svängde sina lurviga. Det var hysteriskt länge sedan jag var där nu och riktigt festade till. Jag skanar det lite ibland. Stå framför spegel, göra sig iordning, förfesta, stå i kö, knö med massa folk och prata med människor man knappt känner om saker man aldrig borde ha sagt till någon. Ibland så saknar jag det verkligen. Att vara på Ankan tills ljusen tänds. Håller jag kanske på att bli vuxen? Måste sova för att jobba och tjäna pengar och inte vara bakis så jag kan plugga trots att det är helg. Fy... Jag är ju  bara 22. Vuxen kan man väl vara sen... Skärpning. Efter att jag gjort allt jag har att göra blir det Ankan. Alltså någon gång i juni. Woha!


Puss

Kommentarer
Postat av: Tove

Får jag följa med då? För jag spenderar mina helgkvällar med att gråta och skrika över oförståelig tysk grammatik på universitetsnivå, så jag orkar inte ens sminka mig längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback