Yepp

Nu börjar det arta sig här. Hittade en lapp som jag skrev för någon månad sedan med alla uppgifter jag har i skolan och inser att jag nu snart har strukit det mesta. Trägen vinner! Snart klar med hemtenta 1, sen är det bara en till och en d-uppsats i statsvetenskap som ger mig sömnproblem. Ja, jo, det är ju terminsstart snart också och då kommer nya uppgifter... Men det är ett senare orosmoment och just nu känns det bra att för en gångs skull nästan ligga i fas med planen. Tackar röda dagara och ledighet från politikens värld för det. Semestern är dock slut nu och jag ska snart upp till kåren för att skriva utredning om SFS och Karlstad med vår nya Vice I. Ska dock bli kul att få dra igång med det arbetet också. Äntligen en chans att göra någonting utanför denna kalla lägenhet!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

here we go again... nytt år, nya tag

2010-01-11 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback