Ledig helg

Till helgen är jag ledig. Inga möten, ingen teater och inget jobb inbokat. Än så länge... Hoppas på att få behålla det hela på den nivån då jag verkligen skulle behöva sova ut lite. Har blivit lite lite sömn de senaste dagarna, eller veckorna.

Annars gör jag ytterligare ett försök att återskapa en systematisering av träningen. Jag vill kunna springa stadsloppet till våren och göra det bättre än sist. Det känns dock lite avlägset i dagsläget. Men med våren kommer hopp om löparrundor på Skutberget. Speciellt nu när det finns bil att åka dit med.

Annars sitter jag just nu i min säng och studerar hur danne boy och Madde försöker få hennes (Maddes) blogg att bli spexigare. Tydligen krånglar något med stilmallar och teman. Jag vet inte och vill inget va evta, men det inkluderar många svordomar och arga utrop.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback